Examine This Report on پروژه نیکان

Wiki Article

از سوی تعاونی اعلام می گردد و رژیم پرداختی آتی برای اعضا ارسال خواهد شد.

این پروژه شامل ۲۱ طبقه میباشد که دارای واحدهای مسکونی ، پارکینگ و لابی می باشد.

فقط مبلغ زمین و تراکم بالاتری دارد و اعضای آن دیر تر وارد پروژه شده اند .

این پروژه در زمینی به متراژ ۱۹۳۰۰ متر مربع، با ۳۴۸۰۰ متر مربع تراکم مفید مسکونی و ۱۰۰۰۰ متر مربع تراکم تجاری، در مرحله ساخت قرار دارد.

Supporting by ITG co. which is a professional group, Started in 1999 to prepare exhibitions and structure and Establish means Iranian major businesses, Esupplex team started off its small business to supply foreign individuals with all they have to show up at an Iranian exhibition like registration for an exhibition, transportation their cargos to exhibitions, submit an application for Iran visa in behalf of these, structure and Create winner means contributors, as well as supply them with accommodation and a variety of exhibition accessories.

این پروژه در زمینی به مساحت ۱۹۳۰۰ متر  با ۳۴۸۰۰متر تراکم مفید مسکونی ،و ۱۰۰۰متر تراکم تجاری در حال ساخت است.

پروژه نیکان خیال مارا از خرید یک پروژه پذیره نویسی سالم و مطمئن راحت کرد شاید ۶ ماهی بود با کمی حساسیت بالا به دنبال پروژه خوب و قوی پذیره نویسی بودیم و با کمی پرس و جو به پروژه نیکانی که تبلیغات گسترده ای نداشت پروژه نیکان برخوردیم گودبرداری این پروژه انجام شده بود و سند آن به طور کامل به نام تعاونی شده بود .

پروژه نیکان دسترسی فوق العاده ای به سه اتوبان اصلی تهران دارد.

آیا زمین پروژه نیکان به نام تعاونی ثمین اجرای دقیق می باشد؟

اگر به دنبال سرمایه گذاری هستید یکی از گزینه هایی که میتوانید آن را بررسی کنید پروژه نیکان می باشد.

لازم به ذکر است مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان تا اخر سال ۱۴۰۱ اعضای نیکان فاز ۲ بابت اقساط ساخت می بایست پرداخت کنند. 

درهمین راستا طی چند سال اخیر برج ها و مجتمع های مسکونی زیادی در شهرک مروارید شهر ساخته شده و یا در حال ساخت هستند که پروژه برج های مسکونی نیکان نیز جز همین برج های درحال ساخت محسوب می شود.

پروژه مسکونی-تجاری نیکان دارای دسترسی مناسبی به بزرگراه های همت، حکیم، تهران-کرج و خرازی می باشد.

پروژه نیکان فاز ۱ دارای امتیاز می باشد که امتیاز به مفهوم آن است که فروشنده بابت اقساطی که از سال ۹۸ تا الان پرداخت کرده علاوه بر واریزی مبلغی به عنوان امتیاز دریافت میکند که سود پول فروشنده بابت این سرمایه گذاری می باشد و در واقع فروشنده جایگاه خود را به خریدار میفروشد که به آن امتیاز میگویند .

Report this wiki page